понеделник, 30 ноември 2009 г.

Равносметка


     Незнам за вас, но аз лично смятам да си направя равносметка след като вече навлизаме в последният месец на тази година. Една хубава равносметка мисля, че е добра идея!:) Аз лично ще си направя едно листче с нещата, които успях да постигна тази година. Е, ще се опитам и да не пропускам пикантни неща;), но разбира се, че най-важното е какво сме постигнали през последната година и с какво сме били полезни на хората около нас. Е, да не си помислите, че става въпрос за Мотивационно писмо?! Напротив, тук не само ще се хвалим, но и ще се оплюем за разни неща. Все пак трябва да е весело, празници идват! Така, че който иска да се присъедини към мен да се чувства свободен да започне с мисленето, защото поставям като крайна дата 31.12. 2009 г. Дам, точно така Нова година, но не по-късно - все пак трябва да започнем новата година на чисто. И както казват - Нека мисленето да започне СЕГА!

9 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Да си призная, не ми се започва. Ще оставя равносметката да началото на другата година.

Анонимен каза...

Мисля, че идеята е страхотна, равносметката е полезна, не само защото трябва да сме организирини в този напрегнат свят, за да оцелеем, а и защото по този начин ще отсеем "плявата от семената".Аз лично смятам да се присъединя и в края на годината ще публикувам в блога си резултата.Поздрави

Анонимен каза...

P.S.

Блога ти е страхотен...:)

Neizi_ss каза...

Направо ми се стъжни като се замислих, че е хубаво и аз да си напарвя равносметка ... само дето съм на мнение, че човек е нужно периодично да си прави такава, а не да чака края на годината ... а ако не съм го казала досега ... наистина блога ти е страхотен, караш човек сериозно да се замисля за нещата от живота с постингите си ... не винаги успявам да коментирам ...но не пропускам :) да си подаря удоволствието от близостта с твоите мисли и чувства!

Мория каза...

@ Krizt, чесно казано аз смятам, че е по-добре човек да си направи една такава равносметка на изминалата година, за да може когато започва новата такава, да стартира на чисто и ако иска съответно да направи нови планове за своето бъдеще на базата на постигнатото до този момент;) Това разбира се е моето мнение и в никакъв случай не го налагам на никой. Важното в цялата работа е, че ще сториш това дори и след началото на новата година;)

@ Валентине, радвам се много, че ще станеш част от идеята ми. Все пак е хубаво човек да разбере, че не е сам в лудостта си, тъй като покрай всичките празници, които ни предстоят е малко сложно да се организираш и да пишеш такова нещо;) Хаха, не мога да опиша какво удоволствие за мен е това, че някой харесва моят малък блогов хаос.:) Благодаря!:D

@ Neizi, и ти си много права, че не е необходимо да идва края на годината, за да си направи човек една проста равносметка на стореното. По принцип ако питаш мен това трябва да е редовна практика. Но идеята ми беше това да бъде един вид като закриване на новата година, да си се посмеем и да си поцЪкаме едни на други;) Тук идва момента и на теб да благодаря искрено за хубавите думи за моят, както казах по-горе, блогов хаос. Наистина се радвам, че успявам дори и малко да се докосна до хората с личните си излияния (колкото и налудничави да са в повечето случаи:)).

Алиса каза...

А, не, аз не съм по равносметките. Щом съм оцеляла още един ден, значи нещата не са съвсем зле. Съвсем добре пък не могат да бъдат никога, тъй че - "живей за мига" е моето мото!

Bla каза...

Да живееш за мига върши работа в определени моменти, но може да бъде и проява на безотговорност.

Алиса каза...

Bla, в моята градина ли е този камък?
Да живееш за мига не значи непременно да се напиеш до безсъзнание и после да препуснеш с колата из градските улици, повръщайки през прозореца. Често пъти е уважение към малките удоволствия, които предлага живота, понякога само по веднъж. Също така - внимание към хората, които те обичат. Също...много други неща; да не цитирам Джон Ленън. Животът често обърква дългосрочните, внимателно подредени планове.:)))

Мория каза...

@ Алиса, аз подкрепям мнението на Bla, че в повечето случаи да живееш за мига е малко безотговорно (не, че аз не съм го правила). Но си и права, че "Да живееш за мига." не трябва винаги да се свързва с безотговорност, ти си го обяснила, няма да повтарям думите ти. Но за равносметка си говорим, защото не може винаги да се живее само за днес, тъй като, ако само това мото те води и не си даваш някаква оценка на стореното до този момент, как можеш да прецениш кое е правилно или не (не само за теб, но и за останалите)? Ако човек не тегли чертата и не се замисли две и две колко е, как ще разбере, резултата?
То е ясно, че в повечето случаи плановете не се спазват, но пък те са ни като отправна точка и съответно цел напред.:)))