петък, 13 ноември 2009 г.

Смърди!

     Вървейки си през центъра ми се наложи да пресека ул. Витоша, на кръстовището с бул. Пенчо Славейков - на пъпа на София!!! Реших този път да постъпя като нормален човек и да мина през подлеза, а не като веселия самоубиец - през самия булевард, на който няма светофар за пешеходци. Изведнъж, още по време на слизане по стълбите ме удри, ама направо ме зашлеви една невероятна не миризма, а смрад. Олюлявайки се, успях да слезна до долу, но видиш ли ти "благоуханието" се носеше из целия въздух на подлеза, а хората, с които се разминавах или се носеха със същата опиянена стъпка като мен, с физиономия "Ей, сега ще повърна" или просто ходеха забързани със запушени носове.
     Няколко дни преди това минавах през подлеза на Орлов мoст, който вече е един от входовете за новата спирка на Метрото при Софийският университет (Алелуя!). Та, там сякаш с вълшебна пръчица бяха успели дори и не с цялостен ремонт, да отстранят смрадта, подобна на тази при бул. Витоша.

     До тук ще спра с разказването и искам само да питам няколко неща - Кога, по дяволите, ще минава Метро през бул. Витоша, за да знам кога мога да започна отново да минавам през споменатия подлез без да усещам, че ми се обръщат червата?! И дали е необходимо да минава Метро през някой подлез, за да бъде последния ремонтиран?! И защо винаги е необходимо да се действа когато ножът опре до кокала?!
     Наистина, странно ми е да задавам тези въпроси и се чувствам като лумпена, че искам да не ми смърди в подлеза на фекалии, но вие как смятате дали това е нормално?

4 коментара:

Aquawoman каза...

Българска картинка :)) Нали не си изненадана ;)

Мория каза...

Ами, хич не съм.:) Ама, то писва и се чудиш кога ли нещо наистина може да стане по-добро в България или само ще се заблуждаваме...:))

Plamena Markova-Koleva каза...

На мен първо ми се струваше ненормално, че хората в София ползват подлезите... във Варна ги бях отписала тотално (по същата причина). За съжаление, в София се оказаха наложителни... знам ли, по-добре вместо да чакаш метрото да си вземеш една такава щипка за носа :D

Мория каза...

Хаха, щипката е добро решение, но останалият свят едва ли ще ме разбере. Хората ще си кажат "А, поредната луда!".Хихии