вторник, 10 ноември 2009 г.

Let me sign




Oohh
Oohh
Standing there by the broken tree,
Her hands were all twisted, she was pointing at me.
I was damned by the light coming out of her eyes.
She spoke with a voice that disrupted the sky.
She said 'Walk on over yeah to the bit of shade,
I will wrap you in my arms and you'll know you've been saved'
Let me sign, let me sign, can't fight the devil so just let me sign...

P.S.: Ако някой е достатъчно луд като мен да хареса тази песен и успее да я намери в пълен вариант, моля да сподели това с мен, защото аз отчаяно го търся, но не го намирам...

2 коментара:

Mimi каза...

Наде, лудите станахме две. Аз също харесвам тази песен, въпреки че имам определени резерви към цялата Twilight мания. Мисля обаче, че песничката има някакъв особен магнетизъм. За съжаление не я намирам никъде цялата. :-(

Поздрави,
Марианка
FISI09

Мория каза...

Аууу, Мимеее, мани , мани!!! Направос по едно време ме беше хванала щръклицата по тоз филм, ама се поокопитих сега;D И на мен много ми аресва песничката, ама нъцки, само половината я намирам. Важното е, че успях да я намеря на mp3 и сега си я слушкашм много често;)ЦелуФки