сряда, 31 март 2010 г.

Хайде на път

     Дам, времето си тече. Нито пита, нито се съобразява. Така си мина и времето от началото на годината, а докато се обърнеми, хоп, вече е Великден. Настана час отново за почивка. Е, не кой знае колко голяма, но нали вече си имаме и extrа почивен ден - Разпети петък - Алелуя!:) Така, че и аз като едно видно софиянче си хващам багажа утре и дим да ме няма от прашната столица. Направо ще летя с изплезен език през прозореца на колата и с радост ще посрещам всяка мушичка, която ще катастрофира в лицето ми;). Изчезвам от тази лудница, защото вече нямам нерви да слушам трамвая как се таралянка по Графа, да слушам поредната линейка, която решава да мине през най-голямото задръстване на Канала и т.н. Писна ми! Ама не толкова, че да не се върна в София, ами колкото да забравя за няколко дни всичките грижи, тревоги и шумотевица. Така де, все пак не съм напускала града от края на миналата година и ми се иска да си припомня, че съществува друг свят освен софийския;). Така, че казвам "Браво!" на всеки, който ще поема на път в идните дни за празниците и му пожелвам да е зареди с голямо търпение в задръстванията. Е, да не забравя - Карайте внимателно и весели празници на всички:).

P.S.: А, ако някой реши да прекара Великден тук  ==>>
да знаете, че може и да се сблъскаме някъде по спокойните улички на това райско кътче:).

4 коментара:

Zvetanka Shahanska каза...

Христос Воскресе!

Plamena Markova-Koleva каза...

с. Шипка?

Честит празник, Мория :-)

Мория каза...

Воистина възкресе, момичета:)
P.S.: Да, Плами в гр. Шипка. Там е страхотно по празниците, особено по Великден:)

lenival каза...

Ехо! Дано си си изкарала прекрасно празниците...там планината е невероятна наистина.

П.П.-имаш да отговаряш по линия за 10-те неща, номинирана си в моя блог :)