неделя, 11 октомври 2009 г.

Неделна...

...неделна романтична вечер. От кога не си бях правила такава. Тази ще бъде - реших си аз. Не, не си мислете, че е замесен мъж (нали знаеш, че те обожавам). Това е неделна романтична вечер - само аз, компютъра и романтичен филм. Обикновено обичам да си правя такива вечери зимата, в неделя. Тогава си се сгушил на топло и се отпускаш и се вливаш в нечии чужди романси...Хммм...По случая ще пусна и тази песничка, която се смесва с фона на цялата обстановка...



...и продължавам да си търся някое специално филмче...

3 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

сподели после кое е било филмчето и дали ти е харесало ;)

Мория каза...

Спрях се на "It Could Happen to You" (Може и на теб да ти се случи), но както винаги необяснимия български превод, нямащ нищо общо с оригиналното заглавие е "Два милиона бакшиш". Доста време не му обръщах внимание в Zamunda, но най-накрая реших да си го изтегля - все пак в главните роли са Никълъс Кейдж и Бриджит Фонда...Е, може да се каже, че очакванията ми бяха по-големи от реалността (най-малкото заради тях двамата), но все пак е разведряващо филмче. Не е класика като City of Angels, You've got mail или The Bodyguard, но ако искаш да се посмееш, Роузи Перез искрено ще те позабавлява.
Така че, ако имаш някой ден или вечер час и половина свободно време го изгледай все пак няма да съжаляваш:)

Plamena Markova-Koleva каза...

Ей, какво съвпадение! И аз като теб го срещах все из замунда, преди няколко дни ми го препоръча приятел и съвсем наскоро го изгледах. Признавам си, че най-много ми хареса Young At Heart на Франк Синатра :)) Иначе филмчето не е лошо, леко и разтоварващо.