понеделник, 19 декември 2011 г.

Ново начало!!!

     Моя милост започна нов живот като смени местоживеене (8000 хил. км. на запад), смени среда (от дълги разходки по софийските улици премина на дълги часове зад волана опитвайки се да стигне от точка А до точка Б), общо взето се качи на следващата стълбичка в живота (намери си мъж и взе, че се ожени)...Всичко това неминуемо ще се отрази и на блогуването, блогстване или блогърстването ми, което ако някой забеляза, се оказа в черна дупка. Ама не от тези едноседмичните преди рожденния ден, ами около година и половина...Сега като го написах черно на бяло, осъзнах колко дълго време всъшност е минало...Както и да е, да не се отплесвам, но съм длъжна да съобщя на тези хора, които са си направили труда да следят моето блогче, че след седмица-две ще бъде сменен външния вид или както му викат интерфейса на "Като стана въпрос за..." и не само това, ами и ще бъде прекръстен...И не само това, ами и ще смени полето на избълване на глупости...вече те ще са в дигитален вариант или сиреч СНИМЧИЦИ! Колкото и банално да изглежда "Аз много обича прави снимки!" и поради тази причина реших, че може да бъде интересно да споделя туй онуй от Запада с някой друг освен самата мен и горкият ми мъж, който покрай мен и той прихвана тази лудост за снимане. 
     И както казват тук "Сии ю лейтър алигейтър!"!;) 

4 коментара:

Plamena Markova-Koleva каза...

Ти се появи!

И колко много промени само... браво, браво :) Животът трябва да върви напред! Весели празници, докато съм в очакване на снимки :D

Мория каза...

Дам...твърде много неща се случиха и нямаше как да намеря време да седна да пиша в блога! Мерси много и весели празници и на теб! :D

Neizi_ss каза...

По-важното е, че нещата, които са ти се случили те карат да се чувстваш щастлива и удовлетворена! А блогът --той е тук и няма да избяга, ние също - търпеливо ще чакаме :) Поздрави!

Мория каза...

Хехе! Благодаря, за търпението, но наистна си права, че блогът е тук каквото и да става:)
Поздрави!