четвъртък, 31 декември 2009 г.

Равносметката!

     Равносметката се оказа не много тежка задача, НО естествено, няма да се извинявам, НО празниците, а и аз като част от цялата разсеяност около тях... малко позабравих да тегля чертата и да понапиша за резултата:) Лошо! И ето ме сега в18:30 на 31.12.2009 г., мислеща какво да напиша?! Ами като цяло равносметката за тази година си я давам на "+", тъй като ненадейно след 5-минутно мислене установих, че наистина мога да считам тази година като ползотворна за себе си;) Не, не не си мислете, че се хваля, напротив, колкото ползотворна, толкова и трудна ;).
     В общи линии първата половина на 2009 г. мога да я сложа под знака на Министерството на образованието и наука. А, това, което в общи линии си спомням от този период е тичането по големи коридори, а също и между Университета и МОН. Беше наистина забавно! Само ще спомена две думи - сняг и жълти павета, вие си направете изводите. Колкото до самия стаж в МОН - заслужаваше си, успях да науча доста за това как се "живее" в колегиалната среда на бюрокрацията.;).
     Другото ми постижение, отново в първата половина на 2009, беше завършването ми на бакалавърската степен - три пъти "Ура".:D Вече съм почти дипломиран историк (почти защото ни раздават дипломите чак догодина).
     Е, не ми оставаше много време за купонясване, но все пак успявах да намеря по някой промеждутък;) И като цяло до средата на 2009 г. всичко вървеше по план. Въпреки, че в повечето случаи обикновено това е доста трудна и отегчителна работа. Наистина, не е много приятно да следваш определени точки, но се надявам, че някой ден ще си е заслужавало:).
     За съжаление, вече трябва да се сядам на маса и няма да мога да довърша равносметката за изминалата година, поне до края й, а ще оставя това за началото на следващата 2010 г. Е, все пак не е късно човек да стане за резил, както мен и да не си изпълни обещащнието, което така ревносно защитавах...
     Весело изкарване на Нова година и много малко махмурлук в началото на 2010 г. :D.

5 коментара:

Владимир Кабрански каза...

Честита Нова 2010 година! А равносметката човек може да прави всеки ден и всъщност я прави.

MadWizard каза...

Честита Нова 2010 Година!
Много здраве!
Много щастие!
Много успехи!

И много усмивки!

Мория каза...

@ Krizt, и ти си прав:)
Да ни е честита новата 2010 г. и ако можем да си пожелаем, да е много по-добра от предишната 2009г.

Plamena Markova-Koleva каза...

Честита Нова Година, Мория! Сигурна съм, че няма за какво да съжаляваш през изминалата 2009. И понеже вече сме 2010 ни остава само да гледаме напред ;)

Мория каза...

Благодаря ти, Плами:) Честита да е и на теб новата 2010 г. Наистина, малко са нещата, за които имам да съжалявам през изминалата година, но реално се опитвам да ги гледам като ненаучени изпити, та за бъдеще на поправка да съм научила за тях:D А, на теб пожелавам да си много щастлива както изглеждаш на снимката;):D