понеделник, 21 септември 2009 г.

Ще става въпрос за снимки...

      Ула! Ула! Ула! Най-накрая си имам хубаво фото и аз! Голяма радост! Малката ми придобивка е подарък от милото ми, което успя да ме изненада невероятно:))) Благодарение на това вече в блогчето ми ще почнат да се изливат куп снимки на какво ли не.
     Та, фотото е Samsung ES 15 и е с добри параметри като за начинаещ фотограф-любител: 10 Mp;  Оптично и  Цифрово приближение - всяко едно 3x; Фокусно разстояние 36 - 108 mm.;  Видеоклип 640 x 480 (30fps) със звук; Файлов формат - PictBridge 1.0, Jpeg (Dcf), Exif 2.2, Dpof 1.1, Wav, Avi (Mpeg-4); функция Beauty Shot (заличава несъвършенства по лицето), функция Face Detection (разпознаване на лице), дигитална стабилизация на картината. Снимките, които прави са меко казано добри! А, ето и един малкък пример с тримата ми племенничовци:

Калоян



Алекс и Мадлен
Втората снимка не е на фокус поради слънцето срещу мен, но мисля, че все пак показва възможностите на ES 15.

     Като за финал ще кажа само, че засега възлагам големи надежди на този модел и предупреждавам всички мои приятели и познати да не се ядосват от бъдещия фотографски тормоз;D.


2 коментара:

Христо Блажев каза...

Милото е поласкано :) {}

Мория каза...

Чи как няма да е с такъв подарък!!! {} :DDD