четвъртък, 4 февруари 2010 г.

Настана сесийно време!

    Първа магистърска сесия! Много лошо! Много писане, много чудо! Само 7 курсови работи, нали разбираш - лесна работа! Аз като истински студент още от 2 месеца се увещавам как сядам да пиша  по една курсова на седмица/две. Да, ама не! Вече е 5 февруари, а аз не съм почнала ни една - краен срок 4 март! А, забравих ли да спомена, че уча "Американистика и трансатлантически отношения" - с две думи литературата за курсовите е в най-добрия случай само 90% на английски, а другите десет процента, ако си щастливец, може и на български да ги намериш!
      Но, имам добра новина за себе си - намерих поне 1/2 от материалите:D! Какво?! Това си е за радост?!
     Та, нали разбирате какво си мисля...^^&^*&%^$#@#$^&**&()*)()ІІ_І№_:/=:%"+?+?!%"%:=_:...и важното е, че тези мисли - *&*(^%^&$^#^$&^^&)*+)І(+&%$#@#^$&$#@#@$# не ми излизат от главата!
     Е, хубавото е, че ако успея тези мили - &(^%$#^&#&$#!*!#%*І!#*%!+%* да ги превърна в готови теми за: Инките; Отделянето на Тексас от Мексико; Връзките на САЩ с Тристранния пакт по време на Втората световна война; Расовият елемент в "Да убиеш присмехулник"; Робството в САЩ: от самото начало до Гражданската война 1861 - 1865 г.; Същността на Перонизмът в периода 1946-1955 г.; и последната, която дори още не съм решила каква ще е, защото се двоумя между - "Европейската мечта или Американската мечта?" или може би само"Американската мечта преди и сега"?&^%^%^%*$^(*)($*#($*Я)#$(*....
     Неприятното е, че скоро няма да ми се пишат многословни излияния тук, в мойту кътчи. Не се сърдете, просто няма да имам не само мисли, но и пръсти за това...:)

5 коментара:

أمل каза...

успех :)
да завършиш магистърската е най-блаженото събитие

Мория каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Мория каза...

Мерси, ама блаженото събитие е чак след 1 година:)

Plamena Markova-Koleva каза...

С теб сме, няма страшно :)

(уж и аз съм в СУ, магистратура, а още никакви новини за задаваща се сесия...)

"Европейската мечта или американската мечта" звучи интересно.

Мория каза...

Плами, още една седмица остава до началото й ама за мен отдавна почна с тези курсови работи...Желая ти и на теб успех по сесийно време:)А, за "Европейската или американската мечта" май ще го посъкратя само до американската мечта, че нямам многo време за писане. Иначе би станало много добро сравнение;D